12 kwietnia 2017

043. Kwiecień plecień.

Po kilku miesiącach oczekiwania i rosnącej ekscytacji, na niebie pojawiły się pierwsze przebłyski słońca, drzewa obrosły w drobne, zielone listki, a wszędzie wokół rozkwitły wielobarwne kwiaty. Cały świat zaczął jawić się w bardziej pozytywnych barwach. I gdy człowiek myśli, że wiosna zawitała już do nas na dobre, za oknem pojawia się to.


Szaro, buro i ponuro - oto prognoza na najbliższe tygodnie. I jak w tych warunkach wyjść na spacer, wybrać się na wycieczkę rowerową, porobić zdjęcia, cieszyć się życiem? Cały misterny plan, aby spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu, spalił na panewce. Nawet siedzenie w domu jest jakoś mniej przyjemne, kiedy do pokoju przestaje docierać światło słoneczne. Zazwyczaj w takich właśnie momentach  porzucam wszelkie wcześniejsze postanowienia, jak gdyby deszcz wysysał ze mnie całą energię i motywację do kontynuowania pracy. Obawiam się, że moja nauka francuskiego może w końcu na tym ucierpieć. W związku z powyższym liczę, że przewidywania pogodowe na kwiecień nie do końca się sprawdzą i matka natura uraczy nas przynajmniej kilkoma dniami pełnymi słońca. Chyba nikt nie miałby pretensji, gdyby ładna aura utrzymała się również w maju podczas cudownie długiego weekendu. Macie już jakieś plany na ten czas? 

Post w gruncie rzeczy krótki, banalny, pełen narzekania, można by rzec: typowa Klaudia. Chyba wracam do formy sprzed lat. ;) 

15 komentarzy:

  1. Tęsknię już za słońcem i bólem tyłka od niewygodnego siodełka roweru. Aczkolwiek zabrałam się w końcu za naukę, bo nic innego mi nie pozostało siedząc w domu. Przynajmniej rozniosę kolosy na uczelni w pył! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że prognoza się nie sprawdzi. Rzadko się sprawdza, więc jest nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo! Już się cieszyłam na wiosnę i słońce, a tu śnie, deszcz i 4 stopnie :(
    Może maj będzie bardziej łaskawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pogodę nie narzekam. U mnie duuuużo słońca, ciepło - aż jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zazdroszczę, bo u mnie deszczowo i wietrznie :<

      Usuń
    2. Od wczoraj jednak sam deszcz :)

      Usuń
  5. Trochę się rozpogodziło... może się to utrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, trochę do dupy ten kwiecień, ale chociaż słońce dziś się pokazało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Niestety spóźniłam się i już nie mogę pożyczyć wzajemnie :<

      Usuń